زمان جاری : یکشنبه 17 تیر 1403 - 9:46 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

تعداد بازدید 16
نویسنده پیام
aniaz
آنلاین

ارسال‌ها : 5
عضویت: 23 /12 /1395
نکات خانه داری برای نوعروس ها

-1 اگر شستشوی پرده‌ها را در منزل انجام می‌دهید به خاطر داشته باشید به جای آن که آنها را تا کرده یا در سبد رخت‌ها قرار دهید تا خشک شود آنها را به صورت نمدار از محلی مناسب آویزان کنید تا بدون نیاز به اتو کشیدن قابل استفاده باشند

-2 برای صرفه‌جویی در مصرف آب به یاد داشته باشید که اگر در خانه‌تان آکواریوم دارید آب آن را دور نریزید. از آن برای آبیاری درختان، باغچه و گلدان‌های خود استفاده کنید.

-3 اگر چای روی لباس و رومیزی شما ریخته و امکان شستشوی فوری آن مقدور نیست خیلی سریع پارچه‌ای تمیز را با پودر لباسشویی و آب مخلوط کنید و آن را روی پارچه یا پیراهن‌تان بکشید.

-4 برای جلوگیری از فاسد شدن سبزی ها آنها را در بخشی جداگانه و دور از انواع گوشت‌های قرمز و سفید قرار دهید.

_ نرم‌كننده‌هایی كه در تركیبات خود سیلیكون دارند، حجم موهای شما را گرفته و تارهای آن را نازك و شكننده می‌كنند.

_ استفاده از مواد آرایشی و حالت‌دهنده‌های كاملا شیمیایی به جای مصرف ماسك و محصولات طبیعی و خانگی.

_ استفاده از برس به جای شانه‌های دانه درشت. برس كشیدن باعث آسیب‌رساندن به ریشه مو و كشیدگی بیش از حد موها شده و در نهایت تعداد زیادی از موهای شما را در طول روز از بین می‌برد. در حالی كه استفاده از شانه‌های دانه درشت و شانه كردن موها از قسمت نوك موبه سمت بالا بهترین روش شانه زدن موهای تازك است.

_ بستن یا جمع كردن موها با كش‌های سفت یا بافتن آنها به روش‌هایی كه باعث كشیدگی بیش از حد موها می‌شود به راحتی آنها را كم پشت می‌كند.

_ خشك كردن موهای خیس با سشوار بلافاصله بعد از خارج شدن از حمام یا استخر یكی از رایج‌ترین اشتباهات ماست كه آسیبی به مراتب بیشتر از عادت‌های بد ما به مو وارد می‌كند.



دوشنبه 23 اسفند 1395 - 23:22
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر

پاسخ ها


برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !
پرش به انجمن :