زمان جاری : یکشنبه 17 تیر 1403 - 8:37 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

تعداد بازدید 20
نویسنده پیام
admin
آنلاین

ارسال‌ها : 790
عضویت: 5 /2 /1393
محل زندگی: mashhad
سن: 22
تشکرها : 127
تشکر شده : 250
مشکل بزرگ دایی برای جذب بمب نقلوانتقالات

سال گذشته برای یعقوب کریمی ۸۵۰ میلیون تومان گرفتیم.

به گزارش افکارنیوز، پس از درخشش نفت در لیگ برتر سیزدهم، بسیاری از بازیکنان این تیم مدنظر باشگاه های دیگر قرار گرفته اند. نفتی ها مشکل چندانی با نفس فروش ستاره های شان ندارند اما برای صدور رضایت نامه آن ها مبالغ قابل توجهی می خواهند.

مدیرعامل باشگاه فوتبال نفت تهران اعلام کرد:«حاضر به فروش رضا نوروزی و امین حاج محمدی هستیم اما با توجه به قراردادهای بلندمدت مان با این دو بازیکن، رضایت نامه آن ها را ارزان صادر نخواهیم کرد. ما سال گذشته از فروش یعقوب کریمی ۸۵۰ میلیون تومان دریافت کردیم و با این مبلغ ۴ بازیکن به تیم آوردیم که همگی تبدیل به مهره های کارآمدی شدند. برای فروش نوروزی و حاج محمدی نیز چنین برنامه ای داریم. پرسپولیسی ها اگر تمایلی به جذب نوروزی دارند، باید ۶۰۰ میلیون برای صدور رضایتنامه به ما بپردازند».

با این تفاسیر به نظر می رسد علیرغم شرابط مالی خوب این فصل سرخپوشان، روند پیوستن نوروزی به پرسپولیسی با مشکلاتی همراه شود. او در صدر لیست مهاجمان مدنظر دایی بالاتر از کریم انصاری فرد قرار دارد اما قرارداد آزاد کریم و رضایتنامه ۶۰۰ میلیون تومانی نوروزی می تواند این لیست را با تغییراتی مواجه کند. آیا علی دایی همچنان بر جذب مهاجم نفت تهران اصرار خواهد ورزید یا کریم انصاری فر دوباره مد نظرعلی دایی قرار می گیرد یانه ؟



امضا کاربر
*********************************
*** مهم مخصوص اعضا ***

*********************************



*********************************

انجمن سایت جورواجور
شنبه 03 خرداد 1393 - 19:02
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر

پاسخ ها


برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !
پرش به انجمن :