زمان جاری : یکشنبه 17 تیر 1403 - 8:27 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

تعداد بازدید 30
نویسنده پیام
admin
آنلاین

ارسال‌ها : 790
عضویت: 5 /2 /1393
محل زندگی: mashhad
سن: 22
تشکرها : 127
تشکر شده : 250
طالع بینی لباس

انتخاب لباس تنگ : افرادی که لباس های تنگ میپوشند عموما افرادی حسود و زود رنج اند ؛ همچنین افرادی بسیار جذاب و شایسته و معقول هستند.

انتخاب لباس گشاد : افرادی که لباس های گشاد میپوشند افرادی بخشنده هستند به هیچ وجه حسود نبوده و دوستان زیادی دارند ؛ فداکار و صادق نیز هستند.

انتخاب لباس تیره : افرادی که لباس های تیره میپوشند عموما افرادی خودخواه بود و بسیار خونسرد هستند به ندرت عصبانی می شوند و سلیقه ی خوبی در انتخاب لباس دارند.

انتخاب لباس روشن : افرادی که لباس های روشن میپوشند افرادی فداکار و صادق هستند ؛ انها افرادی مهربان و شوخ طبع هستند و عاشق صلح و صفا و ارامش اند.

انتخاب لباس به رنگ سبز : انتخاب رنگ سبز برای لباس معمولا نشان دهنده آن است که صاحبان آن شخصیتی قوی و اراده ای بالا دارند و در تصمیم گیری ها خیلی محکم عمل کرده و تا حدی خود رای ومغرورند ؛ این افراد اعتماد به نفس بالایی دارند و در کمک به دیگران پیشقدم میشوند.

انتخاب لباس به رنگ آبی : اکثر آبی پوش ها دارای نگاهی عمیق بوده وشخصیتی حساس و شفاف دارند ، این افراد به راحتی فکر و نظر خود را به دیگران منتقل میکنند و به همین نسبت شجاعت و جرات ویژه ای هم از خودشان نشان میدهند ، آنها زندگی را زیبا دیده و بیشترین تلاش را برای استفاده بهینه از زندگی میکنند.

انتخاب لباس به رنگ مشکی : بیشتر اوقات انتخاب رنگ مشکی نشان دهنده آن است که این افراد انسانهایی رویایی هستند که در فضایی شاعرانه ز ندگی میکنند و در عین حال بسیار دست و دلبازند و تلاش میکنند با هر آنچه دارند به کمک دیگران رفته و گره ای از مشکلات آنها باز کنند ؛ آنها بسیار اجتماعی و ظریف و ساده پسند هستند.

انتخاب لباس به رنگ قهوه ای : این افراد سمبل مهربانی و محبت هستند ؛ برخی روان شناسان می گویند رنگ قهوه ای هر چه تیره تر باشد مهر و محبت صاحبش بیشتر است ؛ این افراد بسیار خونسردند و تقریبا هر چه را که بخواهند به راحتی تصاحب می کنند ؛ انها دربدترین شرایط می توانند بهترین تصمیم ها را اتخاذ کنند.

انتخاب لباس به رنگ خاکستری : انتخاب رنگ خاکستری نشان دهنده این نکته است که این افراد معمولا شخصییتی آرام و با اعتماد به نفس دارند ؛ روان شناسان میگویند افرادی که دل در گرو رنگ خاکستری دارند , دو دسته هستند : یا شخصیتی عصبی دارند یا همیشه به دنبادل آرامش میگردند ؛ آنها در مجموع انسانهایی سر سخت و سنگ دل هستند و اگر در دل انها نفوذ کردی برای همیشه در دلشان جای خواهی داشت.

انتخاب لباس به رنگ سفید : افرادی که لباسهای سفید را دوست دارند انسانهای خوش قلبی هستند وهمیشه به دنبال دوست میگردند ؛ این افراد معمولا از کودکی روی پای خود بزرگ شده و دوست ندارند به دیگران تکیه کنند ؛ در موقعیت های کاری همیشه در حال ساختن نردبانی برای بالا رفتن از آن هستند چرا که معتقدند از هر فرصتی باید استفاده کرد.

انتخاب لباس با رنگ های روشن : انتخاب این نوع رنگها نشان دهنده این است که این افراد بشدت سر شار از انرژی مثبت بوده و عشق و بالندگی را به اطراف خود پخش میکنند ؛ دیدار با این افراد اگر چه ممکن است همیشه خوشایند نباشد اما گرفتن انرژی مثبت و سازنده از آنها می تواند بقیه روز را برای شما زیباتر و دلچسب تر و قابل تحمل تر سازد.



امضا کاربر
*********************************
*** مهم مخصوص اعضا ***

*********************************



*********************************

انجمن سایت جورواجور
چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 - 19:10
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 2 کاربر از admin به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: fatima_ma2020 & baran &

پاسخ ها

fatima_ma2020
آفلاین



ارسال‌ها : 290
عضویت: 25 /2 /1393
محل زندگی: ساری
سن: 16
شناسه یاهو: fatima_ma2020@yahoo.com
تشکرها : 75
تشکر شده : 122
پاسخ : 1 RE طالع بینی لباس

بچه ها لباسهای من همه تیره است



امضا کاربر
اگر می خواهی خوب باشی باید اول معتقد باشی که بد هستی.
جمعه 02 خرداد 1393 - 16:00
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر

برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !
پرش به انجمن :