زمان جاری : یکشنبه 17 تیر 1403 - 8:38 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

تعداد بازدید 45
نویسنده پیام
admin
آنلاین

ارسال‌ها : 790
عضویت: 5 /2 /1393
محل زندگی: mashhad
سن: 22
تشکرها : 127
تشکر شده : 250
قوانین انجمن نودهشتییا

قوانین انجمن هامنع فعالیت تبلیغاتی :

هر گونه فعالیت تبلیغاتی در این انجمن بر خلاف قوانین بوده و با کاربر خاطی سریعا برخورد خواهد شد

در موراد خاص حق پیگرد قانونی برای صاحبان این وب سایت محفوظ است !

زبان فارسی :

زبان اصلی این سایت فارسی است ، لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان پینگلیش استفاده نکنید .

---------------------------------------------

قوانین عمومی :

1- تمامی کاربران می بایست در هنگام ثبت نام در سایت ، از کلمات مناسب جهت استفاده در نام کاربری خود استفاده نمایند. در صورت مشاهده کلمات رکیک و نامناسب، اشتراک آن کاربر در اولین فرصت حذف خواهد شد و دسترسی وی به انجمنها قطع خواهد شد حتی المقدور نام کاربری را با حروف انگیسی به جای فارسی ایجاد نمایید.

2- کاربران سایت می بایست در هنگام ارسال پیغام در انجمن ها از کلمات مناسب استفاده نمایند. در صورت مشاهده کلمات رکیک و نامناسب ، اشتراک آن کاربر در اولین فرصت حذف خواهد شد و دسترسی وی به انجمنها قطع خواهد شد.

3- عنوان تاپیک باید به خودی خود نشانگر محتوا و گفتگوی های تاپیک باشد . لطفا در هنگام اینجاد تاپیک به این نکته توجه کنید تا تاپیک شما بیشتر مورد توجه سایر کاربران قرار گیرد . از ایجاد تاپیک هایی با عناوین : کمک ، کمک فوری ، خیلی مهم و سایر عناوین عمومی جدا خودداری کنید ...

4- در صورتی که مایل به ارسال مطلبی از یک سایت دیگر می باشید ، حتماً منبع آن را ذکر نمایید. در صورتی که مطلب یا موضوع مذکور نوشته شده توسط شخص خاصی بود ، حتماً نام وی را ذکر نمایید.

5- لطفا در هنگام مطرح کردن سوالات خود ، انجمن مناسب را انتخاب نمایید و از مطرح کردن سوالات خود در انجمنهای نامتناسب با سوالتان خودداری نمایید.

6- لطفا در هنگام طرح سوالات خود آنها را به صورت جداگانه مطرح فرمایید. بدین معنی که در صورتی که سوالهای گوناگونی دارید ، آنها را در چندین ارسال مطرح نمایید و از مطرح کردن تمامی سوالات در یک ارسال خودداری فرمایید .

7- لطفا در هنگام جواب دادن به سوالات از به کار گیری الفاظ و جملاتی که باعث دلسردی کاربر سوال کننده شود خودداری فرمایید. این را بدانید که این سایت محل آموزش است و کسانی هستند که سوالهایشان بسیار ابتدایی می باشد. لذا از به کارگیری کلماتی که باعث شود کاربر به جای گرفتن جواب سوال خود دلسرد شود اکیداً خودداری فرمایید.

8- لطفا در صورتی که جواب یک سوالی را نمی دانید از ارسال مطالبی که باعث شلوغ کردن آن تاپیک ( یا سوال ) شود خودداری فرمایید. در صورتی که بحث خاصی دارید می توانید برای خودتان یک تاپیک عمومی باز کنید.

9- از نوشتن یک سوال و یا یک نامه در انجمنهای مختلف خودداری کنید. طبق قانون شماره 5 انجمن مناسب و مرتبط به نامه خود را انتخاب کنید و فقط در آن انجمن نامه خود را ارسال کنید.

فعالیت های ممنوعه :

10- لطفا در زمان مطرح کردن مطلبى در انجمنها ، به مسایل و قوانین احترام بگذارید و از قرار دادن مطالب و تصاویر مخالف با آن جداْ خوددارى فرمایید.

11- هر گونه فعالیت (ارسال پست ، ارسال تصاویر و ...) که به قوم یا نژاد خاصی توهین شود ممنوع است و با کاربر خاطی برخورد خواهد شد!

12- در صورت مشاهده هر گونه بی احترامى به کاربران دیگر و مدیران و مسئولان سایت ، با کاربر مربوطه برخورد خواهد شد و در صورت لزوم دسترسى وی به انجمنها قطع خواهد شد.

در صورت تکرار قانون شکنی ، فحاشی و زیر پا گذاشتن قوانین سایت در جهت تخریب جو انجمن و توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی ؛ حق شکایت از شخص یا گروه خاطی و پیگیری قضایی ، برای این سایت محفوظ است

13- ما با افراد متخلف برخورد خواهیم کرد و خواهان حضور این قبیل افراد در بین خود نیستیم !تیم نودهشتیا خوشحال خواهد شد تا هر روز بر عضو های دائمی و فعالش افزوده شود و برای کاربرانی که با هدف اشتراک گذاری علم و دانش در سطح وب فعالیت می کنند ، ارزش و اعتبار قائل می شود

14- از پرداختن به مسایل حاشیه اى فروم و دخالت در نحوه مدیریت جدا خوددارى کنید

15- در صورتى که تشخیص داده شود فعالیت های یک کاربر بر خلاف قوانین یا مصالح انجمن بوده و هدف هاى تخریبى خاصى را دنبال میکند ، بدون تعارف دسترسى وى براى همیشه قطع خواهد شد !

16- تا اطلاع ثانوی بحث در مورد ف ی ل ت ر ی ن گ ، ف ی ل ت ر ش ک ن ـ پ ر و ک س ی در کلیه انجمن ها ممنوع میباشد

17- لطفا از لیست کردن سایت های کرک - سریال - وارز جدا خودداری کرده و مستقیما به آنها لینک فعال ندهید

18- هر گونه پست و تاپیک تبلیغاتی غیر مجاز بوده و نویسنده برای همیشه محروم خواهد شد !

19- هرگونه فعالیت بصورت خرید و فروش یا به اشتراک گذاری کالاهای فیزیکی بر خلاف قوانین میباشد .

20- ارسال تبلیغات و دعوت نامه از طریق پیغام خصوصی بر خلاف قوانین بوده و در صورت گزارش موضوع توسط کاربران با شخص متخلف شدیدا برخورد خواهد شد

21- از قرار دادن تبلیغ سایت , محصول و خدمات خود در امضا جدا خودداری کنید در غیر این صورت امضای شما پاک خواهد شد و در موارد تکرار این عمل توسط کاربر دسترسی وی به امضا قطع خواهد شد.

22- کپی کردن مطالب سایر سایت ها صرفا به بهانه معرفی یک سایت یا انجمن به عنوان منبع بر خلاف قوانین بوده و به تشخیص مدیریت برخورد خواهد شد

23- ارجاع دادن کاربران به سایر انجمن ها ، وبلاگ های و دیگر سایت ها برای جواب دادن به سوالات آنها بر خلاف قوانین بوده و بنا به تشخیص مدیریت برخورد خواهد شد

24- هر کاربر تنها حق انتخاب و استفاده از یک \"شناسه ی کاربری\" را دارد و در صورت فعالیت یک کاربر با دو یا چند شناسه ی کاربری همه ی شناسه های کاربری وی بدون اطلاع قبلی حذف خواهد شد!

25- در صورت مشاهده تاپیک ها و پست های توهین آمیز یا بر خلاف قوانین از بحث کردن و پاسخ دادن جدا خودداری کرده و صرفا موضوع را از طریق لینک گزارش اطلاع دهید

26- چنانچه کاربری از هر کدام از قوانین بالا سرپیچی کرد و این قوانین را زیر پا گذاشت هیچ کدام از کاربران دیگر حق ندارند به آن کاربر تذکر دهند و اشتباه آنها رو به آنها اطلاع دهند و تذکر فقط مخصوص مدیران و همکاران سایت است. کاربران میتوانند توسط پیغام خصوصی اشکالات و ... را با مدیریت در میان بگذارند.

رفع مسئولیت :

27- مسئولیت تمامی فایلها و یا تصاویر و ... که از طریق سایت رد و بدل میشوند بر عهده کاربر فرستنده میباشد و سایت در قبال این گونه مسایل هیچ تعهدی در زمینه سالم بودن آنها، ویروسی نبودن آنها و ... ندارد. ما به شما پیشنهاد میکنیم حتما پس از دریافت فایلها و ... آنها را قبل از استفاده توسط نرم افزارهایی که کار ویروس یابی و اسکن فایلها را بر عهده دارند ، چک نمایید.

28- برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوال از انجمنها استفاده نمایید در صورتی که مستقیما با یک کاربر از طریق ایمیل ، چت و یا هر طریقه دیگری ارتباط داشته باشید سایت هیچ گونه تعهدی در مقابل بوجود آمدن مشکالات احتمالی نخواهد داشت.

29- مدیران و همکاران دسترسی های لازم برای ویرایش و پاک کردن تاپیک ها و پست ها و محدود کردن کاربران خاطی را دارند و برای فعالیت های مدیریتی ملزم به جواب پس دادن به کاربران نیستد !

30- مسئولیت مطالب ارسال شده توسط کاربران و حتی مدیران و همکاران سایت به عهده خود ایشان می باشد و به هیچ وجه نظر و یا مطلب صاحبان سایت نمی باشد. این یک امر بدیهی بوده و ماهیت سایت های گفتگو این طور اقتضا میکند.

31- مدیران سایت به هیچ وجه در مسائل و دعوا های کاربران دخالت نخواهند کرد و اختلافات کاربران به خودشان مربوط است و باید بیرون از محیط انجمن به دعوای خودشان رسیدگی کنند و از آوردن دعوا به تاپیک ها و پست ها به شدت پرهیز کنند در غیر این صورت به آنها اخطار داده خواهد شد و در تکرار این کار با آنها برخورد خواهد شد.

گروه های اجتماعی و پرفایل های کاربران :

32- کلیه قوانین کلی انجمن مشمول گروه های اجتماعی و پروفایل کاربران نیز میشود

33- از ایجاد و شرکت در گروه هایی که هیچ هدفی را دنبال نمیکنند و صرفا محلی برای ارسال مطالب بی ارزش ( اسپم ) هستند جدا خودداری کنید . در صورت مشاهده علاوه بر حذف گروه ، با سازنده و گردانندگان گروه نیز برخورد خواهد شد .

34- سازنده و ایجاد کننده گروه ، مسئول اصلی گروه بوده و در صورت منحرف شدن یا فعالیت نا متعارف ، ضمن بسته شدن گروه با سازنده گروه نیز برخورد خواهد شد ( بر اساس تشخیص مدیریت )

35- با توجه به ارایه امکان تایید پست و نظر دیگران در پروفایل های شخصی ، از تایید پست های خلاف قوانین ، توهین آمیز ، تبلیغاتی و ... جددا خودداری کنید . در صورت مشاهده اینگونه موراد ( بدون تایید پست مربوطه ) موضوع را توسط لینک \" گزارش تخلف \" اطلاع دهید تا با فرد خاطی برخورد لازم انجام گیرد .

قوانین اختصاصی :

36- ممکن است هر انجمن برای خود قوانین و مقررات خاص خود را داشته باشد . در هنگام فعالیت قوانین و مقررات خاص آن انجمن را در نظر داشته باشید



امضا کاربر
*********************************
*** مهم مخصوص اعضا ***

*********************************



*********************************

انجمن سایت جورواجور
جمعه 05 اردیبهشت 1393 - 01:20
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از admin به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: baran &

پاسخ ها

admin
آفلاین



ارسال‌ها : 790
عضویت: 5 /2 /1393
محل زندگی: mashhad
سن: 22
تشکرها : 127
تشکر شده : 250
پاسخ : 1 RE قوانین انجمن نودهشتییا

up



امضا کاربر
*********************************
*** مهم مخصوص اعضا ***

*********************************



*********************************

انجمن سایت جورواجور
پنجشنبه 01 خرداد 1393 - 04:50
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر

برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !
پرش به انجمن :