زمان جاری : سه شنبه 12 تیر 1403 - 2:08 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

تعداد بازدید 69
نویسنده پیام
saeed12185
آنلاین

ارسال‌ها : 11
عضویت: 25 /5 /1398
۵ دلیل سفر به استانبول
بنابر اعلام لحظه آخر، در استانبول شاهد بهترین چیزها از هر دو قاره آسیا و اروپا هستید و از طرف دیگر هزینه سفر به ترکیه با تور ارزان استانبول بسیار معقول و به‌صرفه می‌باشد.

تاریخ طلایی ترکیه در استانبول

زمان صحبت از تاریخ عده‌ای تنها به رم و آتن فکر می‌کنند ولی تاریخ استانبول از آن‌ها نیز درخشان‌تر و جذاب‌تر است و دارای امتیازات برتری در اروپای غربی است. موقعیت مرکزی استانبول بین غرب و شرق موجب اهمیت این شهر از جهات تاریخی و فرهنگی شده و شما می‌توانید از مکان‌های تاریخی مانند مساجد یا یرباتان سرنیچی، کاخ غرق‌شده و یا مسجد ایا صوفیه دیدن کنید.

مناظر خیره‌کننده در استانبول

برخی از گردشگران انتظار اماکن دیدنی و خیره‌کننده را در استانبول ندارند؛ اما باید گفت که از تماشای جاذبه‌های این شهر حیرت‌زده خواهید شد چرا که به هر طرف بنگرید شاهد ساختمان‌های زیبا، مساجد، برج و یا پلی زیبا بر فراز رودخانه‌ها هستید که در زمان غروب آفتاب نمای آن‌ها چشم‌گیرتر می‌شود. توصیه می‌شود تا تنگه بسفر و پل‌های مختلفی که اروپا را به آسیا متصل می‌کنند را از نزدیک ببینید.

فرهنگ استانبول یک شهر منحصربه‌فرد

استانبول شهری است که در آن شرق و غرب در هم می‌آمیزد و در جهان کاملاً منحصربه‌فرد در جهان است. هنگام قدم زدن در استانبول معماری تاریخی را مشاهده خواهید کرد درست در کنار یک آسمان‌خراش مدرن قرار دارند.

در شهر آنتالیا بیشتر شاهد معماری تاریخی و مساجد هستیم که علاقه‌مندان به تاریخ و معماری‌های زیبا می‌توانند از طریق تور آنتالیا به این شهر رفته و از دیدن این مناظر لذت ببرند.

امنیت در استانبول

به‌طورکلی بسیاری از مردم به بازدید از استانبول تمایل دارند، اما در مورد امنیت در این کشور نگران هستند زیرا وضعیت سیاسی در ترکیه، قابل پیش بینی نیست و هیچ‌کس واقعا نمی‌داند که در سال‌های آینده چه‌کاری انجام می‌دهد. با این‌ حال، در حال حاضر هیچ‌چیزی در مورد وضعیت سیاسی در ترکیه، به‌ویژه استانبول وجود ندارد که مسافران را تحت تاثیر قرار دهد و آنان را تهدید کند. درست همانندِ سفر به هر کشور خارجی دیگری در طول سفر به استانبول نیز به اهالی ترکیه و دین آنها هم احترام بگذارید. مردم استانبول از خونگرم‌ترین و مهمان‌نوازترین مردمان جهان هستند. آنها کشور خود را دوست دارند و می‌خواهند شما نیز به هنگام بازدید از آن لذت ببرید.

غذای استانبول

اگر به استانبول سفر هم نکرده باشید از وجود غذاهای خوشمزه و وسوسه کننده آن با خبر هستید. در سفر به ترکیه مهم نیست چه غذایی می‌خورد چرا که همه آن‌ها خوشمزه هستند، غذای معروف عثمانی، غذاهای خوشمزه گوشتی ترکیه و ماهی و چاشنی معروف آن‌که بسیار اشتهاآور هستند.


امضا کاربر
جمعه 25 مرداد 1398 - 21:01
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر

پاسخ ها


برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :