زمان جاری : یکشنبه 17 تیر 1403 - 7:54 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

تعداد بازدید 28
نویسنده پیام
fatima_ma2020
آنلاین

ارسال‌ها : 290
عضویت: 25 /2 /1393
محل زندگی: ساری
سن: 16
شناسه یاهو: fatima_ma2020@yahoo.com
تشکرها : 75
تشکر شده : 122
طالع بینی ، فال و چهره شناسی فصل

**********************
بهار
پوست افرادی که در بهار به دنیا آمده اند معمولاً دارای رنگهای طلائی است . بعضی از متولدین این فصل چهره ای عاجی رنگ همراه با لک و کک و مک دارند و بقیه دارای پوستی شفاف و گندمگون می باشند . حتی با وجود کک و مک چهره آنها شفاف بوده و در برابر نور آفتاب قهوه ای رنگ و برنزه می گردد . رنگ چشمهای این افراد معمولاً روشن با رگه های طلائی یا قهوه ای باز می باشد.
رنگهای شانس ومتناسب بهار
نارنجیهای روشن ، هلویی ، انواع رنگ قرمز ، زنگاری روشن ، صورتیهای مایل به هلوئی ، قهوه ای مسی ، آبی روشن و درخشان ، آبی فیروزه ای ، آبی دریائی و آبی لاجوردی روشن تا سبزهای روشن و در خشان متمایل به زرد رنگ های متولدین فصل بهار است . مشکی و شرابی رنگ متولدین این فصل نیست .
**********************
تابستان
پوست متولدین تابستان معمولاً دارای زمینه رنگهای آبی متمایل به صورتی است و معمولاً پوست صورت اینگونه افراد صاف و شفاف و مهتابی بوده و رنگ موها نیز از بور بسیار تند یا خاکستری یا قهوه ای یا زمینه رنگ قهوه ای متمایل به قرمز یا خاکستری متغیر است . رنگ چشمهای متولدین این فصل روشن یا خاکستری ملایم می باشد.
رنگهای شانس ومتناسب تابستان
انواع صورتیهای کمرنگ و صورتیهای متمایل به شرابی ، تمشکی ، قرمزهای متمایل به آبی ، آبی ، بلوطی زرد لیموئی کمرنگ ، بنفش تیره و کمرنگ ، بنفش مایل به ارغوانی سیر ، سفید ملایم ، بژ متمایل به آبی ، قهوه ای گوزنی ، آبی تیره متمایل به خاکستری ، سبزهای متمایل به آبی رنگهای متولدین فصل تابستان است.و نارنجی ، طلائی و مشکی از رنگهای این فصل نمی باشد.
**********************
پاییز
پوست افرادی که در فصل پائیز به دنیا آمده اند ، معمولاً دارای زمینه های رنگ طلائی است و رنگ موهایشان قرمز یا قهوه ای متمایل به قرمز بوده و پوست چهره آنها لطیف و شفاف ، گلگون رنگ یا طلائی تیره می باشد . افراد متعلق به این فصل ، با چشمهائی روشن و کمرنگ ، در رنگهای تیره پائیزی بهتر به نظر خواهد رسید .
رنگهای شانس ومتناسب پاییز
انواع نارنجی ، هلوئی تیره ، زنگاری ، قرمز متمایل به قهوه ای ، قرمزهای تیره و متمایل به نارنجی ، طلائی ، طلائی متمایل به زرد ، طلائی متمایل به کرم ، بژ متمایل به طلائی ، انواع قهوه ای ، آبی ، فیروزه ای ، انواع سبز رنگهای متولدین فصل پائیز است . صورتی ، شرابی ، ارغوانی ، خاکستری و مشکی جزء رنگهای این فصل به حساب نمی آیند .
**********************
زمستان
پوست زمستانیها معمولاً دارای زمینه ی رنگهای آبی متمایل به صورتی است . رنگ موهای اغلب افراد متولد در این فصل تیره بوده و رنگ چهره آنها بژ متمایل به خاکستری یا زرد رنگ می باشد. تضاد بین سفیدی چشم و عنبیه در چشمهای این افراد بیشتر از افراد متولد فصل تابستان است.
رنگهای شانس ومتناسب زمستانی
اکثر رنگهای روشن و درخشان ، صورتیهای متمایل به آبی روشن و تیره ، قرمزهای روشن و درخشان قرمزهای متمایل به آبی ، زردهای روشن ، ارغوانی متمایل به قرمز تیره ، سفید ، بنفش مات ، خاکستری متمایل به قهوه ای ، خاکستری ، مشکی ، آبی تیره ، آبی روشن ، آبی مات ، فیروزه ای روشن ، سبزهای روشن از رگها متعلق به متولدین فصل زمستان است . نارنجی و طلائی از رنگهای زمستان نمی باشد.



امضا کاربر
اگر می خواهی خوب باشی باید اول معتقد باشی که بد هستی.
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 16:46
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر

پاسخ ها


برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !
پرش به انجمن :