loading...
سایت تفریحی جورواجور
فروشگاه 5040
آخرین ارسال های انجمن
peyman-pasha بازدید : 136 پنجشنبه 1393/08/08 نظرات (0)

 

 

VLC Media Player نرم افزاری کامل جهت پخش و اجرای فایلهای صوتی و تصویری و مورد استفاده برای کلیه فرمت های تصویری که کاربر امکان لذت بردن از فایلهای MultiMedia با تقریبا هر پسوندی را دارد. VLC Media Playerیک مدیا پلیر قوی و کم حجم است که تقریبا اکثر فرمت های رایج را بدون احتیاج به هیچ کدک اضافه ای پخش میکند. این برنامه همچنین قابلیت پخش DVD, VCD و Audio CD را دارد. شما با این برنامه به راحتی میتوانید از زیرنویس های موجود در اینترنت برای فیلمهای مختلف استفاده کنید.یکی دیگر از قابلیتهای این برنامه این است که به شما اجازه میدهد تا با استفاده از شبکه پر سرعت(IPv4, IPv6) و Vlc به عنوان سرور، فایل های مدیای خودتان را روی شبکه پخش کنید. مهمترین نکته در مورد این برنامه این است که VLC Media Player به صورت Open Source هست و شما می توانید کد برنامه رو از سایت این برنامه بگیرد و همچنین این برنامه برای سیستم عامل های به غیر از ویندوز از جمله برای Mac OS و Linux از جمله SUSE , Red Hat, Ubuntu و… هم نوشته شده است و قابل نصب بر روی تمام ویندوز ها میباشد. هم اکنون میتوانید نسخه ی مکینتاش این برنامه را از دانلود ها دریافت نمایید .



 

 

peyman-pasha بازدید : 104 پنجشنبه 1393/08/08 نظرات (0)

 

مطمئناً شما هم جزء کسانی هستید که شاید دلتان بخواهد آندروید را بر روی مک خود تست کنید! اگر دوست دارید نرم افزارهای اندرویدی را به طور مستقیم بر روی مک خود نصب کنید و بدون نیاز به گوشی اندرویدی آن ها را تست کنید BlueStacks نرم افزاری فوق العاده برای این کار است .به این ترتیب شما قبل از نصب برنامه یا بازی مورد نظرتان در موبایل، می توانید آن را در مک خود اجرا کنید و ببینید آیا همان برنامه مورد نظر شما هست یا خیر، در این نسخه قابلیت اجرا بازی های HD به نرم افزار اضافه شده، همچنین میتوان آن را روی حالت روت قرار داد. این نکته را به فراموش نکنید که این برنامه همچنان در فازهای اولیه آزمایشی می‌باشد در نتیجه ممکن است در حین کار با آن مشکلاتی وجود داشته باشد.هم اکنون میتوانید نسخه ی مکینتاش این برنامه را از دانلود ها دریافت نمایید .

 

 

peyman-pasha بازدید : 113 پنجشنبه 1393/08/01 نظرات (0)

mySongBook Player نرم افزار کاربردی در زمینه موسیقی است که به کمک آن میتوانید به کتابخانه ای از تبلچر و دفتر نت موسیقی دسترسی داشته و اقدام به شنیدن ، یادگیری و پرینت آنها نمایید . mySongBook Player به گونه ای طراحی شده است که می تواند مورد استفاده نوازندگان در سطوح مختلف باشد تا صفحات موسیقی مورد نظرشان را مرور و بررسی کنید.کتابخانه ای که در این نرم افزار تعبیه شده توسط کمپانی Arobas Music تنظیم شده که اکثر آثار موسیقی دان های حرفه ای در آن موجود می باشد.


peyman-pasha بازدید : 90 پنجشنبه 1393/08/01 نظرات (0)

Wise JetSearch نرم افزاریست کم حجم و پرتابل ، ولی در عین حال بسیار قدرتمند که به جهت سرعت بالا در پیدا کردن انواع فایل و فولدر قادر است تا جایگزین بسیار مناسبی برای جستجوگر پیش فرض موجود در ویندوزها باشد. شما بعد از این که کلمات کلیدی را در این نرم افزار وارد کردید دکمه جست و جو را میزنید و این نرم افزار شروع به جست و جو میکند و پس از پیدا کردن فایل مورد نظر نام فایل ، نام پوشه ، مسیر ، اندازه و تاریخ آخرین تغییر را به شما نمایش میدهد .همچنین این نرم افزار یک ابزار سرچ فوری را در قالب پنجره ای کوچک در گوشه ی بالا و سمت راست دسکتاپ ایجاد می کند تا دسترسی آسان و سریع را برای شما مهیا کرده باشد. از دیگر ویژگی های بارز نرم افزار Wise JetSearch استفاده بسیار کم از انرژی سیستم شما می باشد.


peyman-pasha بازدید : 125 پنجشنبه 1393/08/01 نظرات (0)

یکی از بهترین روش ها برای در امان ماندن از ویروسی شدن فلش دیسک ها و درکل حافظه های قابل حمل ایجاد فایل Dummy می باشد. در این روش میزان خالی حافظه به بایت برآورد شده و یک فایل ساختگی با همان حجم ساخته می شود که بعد از آن فلش دیگر حتی یک بایت هم جایی برای ایجاد تغییرات ندارد. نرم افزار Dummy File Creator که برای این هدف طراحی شده است، شما تنها درایو مورد نظر را انتخاب می کنید، تیک قبول شرایط کار با نرم افزار را تیک می زنید و روی ایجاد فایل کلیک می کند و در بدترین شرایط برای ۳ گیگ ۵ دقیقه تنها منتظر می مانید.


peyman-pasha بازدید : 88 چهارشنبه 1393/07/30 نظرات (0)

K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و کدک های VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد. در کنار نسخه Mega نسخه Full نیز تعبیه شده است.


peyman-pasha بازدید : 94 سه شنبه 1393/07/29 نظرات (0)

آیا تاکنون به این موضوع اندیشیده اید که شما نیز می توانید تمامی مطالب یک سایت را به طور کامل و کنترل شده در حافظه کامپیوتر خود نگهداری کنید؟ نرم افزارهای زیادی شما را در این زمینه یاری می کنند اما هرکدام از نرم افزارها با مشکلاتی همراه هستند. امروز جورواجور قصد دارد شما را با یکی از بهترین نرم افزارهای دانلود یک سایت از اینترنت آشنا کند! نرم افزاری که شاید بتوان گفت در این زمینه اولین پیشنهاد دانلودها برای شما است. با استفاده از Offline Explorer Enterprise شما میتوانید تعداد نا محدودی از سایت های مورد علاقه خودتان را از پروتکل های FTP, HTTPS, HTTP, MMS وRTSP دانلود و بصورت آفلاین مشاهده کنید! نرم افزار فوق ابزار های مورد نیاز برای مشاهده ، مرور ، ویرایش و جستجو صفحات را هم در اختیارتان قرار میدهد طوری که هیچ تفاوتی با زمان آنلاین بودن آن صفحات احساس نمیشود!این نرم افزار توانایی دانلود بیش از یک میلیون سایت اینترنتی را در یک پروژه تعریف شده دارد!


peyman-pasha بازدید : 113 سه شنبه 1393/07/29 نظرات (0)

Shareaza یکی از نرم افزار های دانلود فایل های به اشتراک گذاشته شده (P2P) می باشد،که به شما اجازه می دهد از هرگونه فایلی با هر پسوندی که بر روی شبکه های محبوب موجود است استفاده کنید. (شامل آهنگ ،فیلم،بازی،…..).این نرم افزار رایگان و عاری از هرگونه ویروس ،تروجان و کرم های معمول می باشد. Shareaza می تواند به طور جداگانه و هم زمان به ۴ شبکه متصل شود،شما هم مانند هزاران کاربر این برنامه می توانید از شبکه های EDonkey2000, Gnutella, BitTorrent ,Gnutella2 فایل دلخواه خود را دانلود و یا آپلود کنید.از ویژگی های دیگر این برنامه می توان به تولید مجموعه های مختلف از جمله آلبوم های موزیک همراه با لیست آهنگ ها،جلد آلبوم و توضیحات آن اشاره کرد.برای هر جستجویی پنجره ای جدید با نتایج آن باز می شود ،نتیجه های تکراری به هیچ عنوان حذف نشده تا شما همه ی موارد را بررسی کنید و به فایل دلخواه خود دست یابید. در همین رابطه نقد ها و امتیاز هایی که کاربران به فایل دادن نمایش داده می شود تا موجب سرعت بخشیدن در تصمیم گیری شما شود.استفاده و هماهنگی با Unicode باعث می شود تا شما به جستجو در زبان دلخواه خود بپردازید.از ویژگی هاید دیگر این برنامه می توان به پخش فایل های صوتی و تصویری و همچنین چت با کاربران دیگر اشاره کرد.


peyman-pasha بازدید : 105 سه شنبه 1393/07/29 نظرات (0)

عکس گرفتن، بهترین روش برای ثبت لحظه های تکرار نشدنی در زندگی است. اما اگر عکسی را بگیرید و بعدا متوجه شوید که کیفیت خوبی ندارد چه می کنید ؟ Helicon Filter نرم افزاری کامل برای ویرایش عکس دیجیتال مناسب عکاسان می باشد.رابط کاربری ساده و ابتکاری، امکان پیش نمایش زنده و ابزار قدرتمند ویرایش عکس این نرم افزار، راهی خوب برای آغاز یادگیری ویرایش عکس برای افراد مبتدی می باشد. با کمک این نرم افزار، شما می توانید کیفیت عکس های خود را بالا ببرید و اشکالاتی که در موقع عکس برداری پیش آمده است را تصحیح کنید.از ویژگی های این نرم افزار میتوان به استخراج دقیق جزئیات با افزایش تندی رنگ های عکس،قلموی کاهش نویز،افزایش تندی لبه های تصویر و … اشاره کرد.


peyman-pasha بازدید : 97 سه شنبه 1393/07/29 نظرات (0)

HDDlife نرم افزاری بسیار عالی برای بررسی وضعیت هارد دیسک و حفظ سلامت و کارکرد مناسب است. به دلیل اهمیت ویژه هارد دیسک ، بهتر است به بررسی روزمره و چگونگی کارکرد و سلامتی آن بپردازید ، زیرا به این ترتیب میتوانید از مشکلات احتمالی جلوگیری نمایید. یکی از شعارهایی که شرکت سازنده این نرم افزار برای آن برگزیده است ، به این ترتیب است : نگذارید هارد دیسکتان ناگهان بمیرد! در واقع همین طور است زیرا با اطلاعاتی که این نرم افزار با مانیتورینگ هارد دیسک در اختیار قرار میدهد ، میتوان از سلامتی نسبی یا مشکلات آن باخبر شد. این نرم افزار با مانیتورینگ خودکار و ارائه گزارش (Self-Monitoring Analysis and Reporting Technology (S.M.A.R.T.)) اطلاعات کاملی را از وضعیت هارد دیسک ارائه میدهد. این نرم افزار با اسکن قدرتمند بد سکتورهای هارد دیسک را شناسایی میکند و و فعالیت در پشت صحنه سیستم سلامتی هارد دیسک را مورد بررسی قرار میدهد. با گراف هایی از دما هارد دیسک میتواند خطرات گرمایی را هشدار دهد. همچنین به ایجاد گراف های روزانه ، هفتگی و ماهانه دمای هارد دیسک را به صورت نموداری مورد بررسی قرار میدهد.


اطلاعات سایت جورواجور

تعداد صفحات : 18

درباره ما
Profile Pic
(~_~)سایت جورواجور(+_+) سلام خدمت تمام کاربران عضو و میهمان امیدوارم راضی باشین از سایت بهترین سایت تفریحی ایرانی که میتونین همه چیز داخلش پیدا کنین. منتظر امکانات دیگه ما باشید به دلیل بروز بودن سایت از صفحات دیگر هم دیدن کنید با تشکر مدیریت سایت تفریحی جورواجور
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بیشتر دوست داری در چه زمینه ای فعالیت داشته باشیم؟
    درصد رضایت مندی شما از سایت؟
    از مسابقه جدید در وبسایت راضی هستی؟
    تبلیغات شما
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1055
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 283
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 149
  • بازدید ماه : 149
  • بازدید سال : 37,434
  • بازدید کلی : 622,842
  • تبلیغات شما

    وضعیت یاهو مدیر
    سریال درحال پخش

    برای دانلود روی تصویر کلیک کنید

    ***************

    سریال آخرین بازی

    قسمت 38 اضافه شد



    سریال گذر از رنج ها

    قسمت آخر اضافه شد


    سریال اولین انتخاب

    قسمت آخر اضافه شد



    سریال همه چیز آنجاست

    قسمت آخر اضافه شد