loading...
سایت تفریحی جورواجور
فروشگاه 5040
آخرین ارسال های انجمن
peyman-pasha بازدید : 773 دوشنبه 1393/07/28 نظرات (0)

شاید بتوان گفت که بازی سیمز ۴، تنها بازی است که از آن اتنظار می رود تا زندگی روزمره ی انسانی را به طور حرفه ای و بهترین نحو شبیه سازی کند و به شما اجازه زندگی در دنیای مجازی را به طوری که هیچ وقت آن را بدین صورت تجربه نکرده اید، بدهد! در چهارمین نسخه از این بازی فوق العاده موفق، شما به کنترل و مدیریت سیمز با چهره ها، شخصیت ها، رفتارها و احساسات جدید و منحصر به فرد خواهید پرداخت. سطوح جدیدی از بازی را تجربه کنید و با استفاده از قابلیت طراحی خانه با استفاده از گزینه های از پیش تعیین شده در بازی، طراحی زیبایی برای شخصیت خود داشته باشید. از گالری خود برای انتخاب، اشتراک گذاری و دانلود اجزاء جدید بدون ترک بازی استفاده کنید. قلب، فکر و بدن شخصیت های مجازی خود را بدست بگیرید و گیم پلی خود را با همسایگان خود طعمی تازه ببخشید، به طوری که تا به حال تجربه نکرده اید!


peyman-pasha بازدید : 421 سه شنبه 1393/07/22 نظرات (0)

داستان بازی، تا آن جایی که مشخص شده است، خیلی خلاقانه و نو نیست. کلیشه تیمارستان سالیان زیادی بوده، که امتحان خود را در بازی ها و فیلم ها پس داده است. این موضوعی تازه نیست، ولی می توان با قدری کار کردن برروی آن، آن را تبدیل به داستانی کرد، که هیچگاه از خاطر گیمران نرود. بازی از جایی شروع می شود، که ماشین های پلیس بدون سرنشین در خیابان نزدیک تیمارستان حضور دارند. سباستین کاستلانوس(Sebastian castellanos) شخصیت اول بازی و یک مامور پلیس است، که به همراه چند نفر دیگر برای بررسی صحنه جرم وارد می شوند. آن ها با صحنه عجیبی روبرو می شوند، هیچ پلیسی نیست، یا بهتر اینکه هیچ فرد زنده ای نیست. آن ها متوجه می شوند، که یک جای کار می لنگد. پس از وارد شدن به تیمارستان، سباستین متوجه بوی خون می شود. اجساد سراسر سالن پخش شده اند. فیلم دوربین های امنیتی را مشاهده می کنند و تصویر یک زن به صورت شبح مانند، را می بینند، که در حال کشتن ماموران پلیس است. سپس سباستین را به صورت وارونه آویزان مشاهده می کنیم. مردی با هیکل درشت در حال سلاخی و تکه تکه کردن گوشت انسان هاست. او برای بردن شخص دیگری وارد می شود؛ سباستین می فهمد، که نفر بعد خود اوست؛ پس باید دست جنبانیده و خود را نجات دهد. این که شخصیت بازی فردی مستاصل است و نیرویی برای مقابله با دشمنان ندارد، به خودی خود کمی اضطراب بوجود خواهد آورد. سباستین پس از باز کردن خود متوجه در قفل می شود و می بایست کلید آن را از کنار مرد قصاب پیدا کند. اما، او متوجه حضورش می شود. یکی دیگر از عوامل ترس و هیجان مفرط تعقیب و گریز است. در این بازی هم از این اتفاقات کم نخواهد بود. مرد قصاب به دنبال سباستین می آید و خوشبختانه سباستین موفق به فرار می شود.


peyman-pasha بازدید : 118 شنبه 1393/07/19 نظرات (0)

در دنیای گیم عناوین H&S جزو پرطرفدار ترین سبک ها هستند و بازی های زیادی بر پایه همین سبک ساخته و عرضه شده اند برای مثال میتوانیم به بارز ترین آن ها یعنی God Of War اشاره کنیم که در انحصار کنسول سونی یعنی Ps3 می باشد. و یا سری بازی DMC که با شخصیت پردازی خوب دانته جای خوبی میان این عناوین باز کرده است. اما عنوان Ryse با استفاده از پتانسیل بالای داستان های تاریخی توانسته است طرفداران زیادی را تا به این لحظه به خودش جذب کند اما از آنجایی که باز هم از تاریخ غنی و قدیمی روم استفاده شده است فکر میکنم بهتره توضیحی مختصر درباره ی این که چرا روم انتخاب شده است بدهم. از آن جایی که روم در تاریخ بیش از کشور های دیگر خواهان تسخیر ملت های دیگر بوده پس مسلما سربازان آن هم می توانند بسیار جنگجو تر از سرزمی ها و ملیت های دیگر باشند و از آن جایی هم که روم فرهنگ بسیار زیبا و غنی را داشته است مناسب ترین مکان برای پیاده سازی ایده های سازندگان بود تا با استفاده از همین فرهنگ ها و خصوصیات سربازان بتوانند داستان بازی را با ریتمی سریع و همچنین پر جزئیات تر از بازی های دیگری که تاریخ نیز در آنها نقش داشته است را دارا باشد. برای مثال سری AC هم دارای داستانی تاریخی بود که باز هم دو نسخه از آن یعنی AC2 و AC:BrotherHood در زمان رنسانس ایتالیا و در روم دنبال می شد. و اما در بازی خدایانی نیز وجود دارند که علاوه بر راهنمایی Marius به او کمک نیز می کنند  به جز بربر ها انگلیسی ها هم با روم ها پیش زمینه ای برای جنگ دارند Boudica  دختر پادشاه خیر خواه انگلیسی یعنی Oswald است این دختر دارای آرمان های اخلاقی برای خود می باشد که به آن ها نیز بسیار پای بند است. پدر او در برابر رومیان محکوم به قصاص می شود و دختر او نیز برای همراهی پدر به همراه مردم تظاهراتی را راه اندازی می کند پدر او توسط رومیان محکوم و سرکوب شد تا اینجا متوجه شدیم که رومیان دشمنانی متفاوت دارند و همچنین برای Marius چالش ها و مشکلات زیادی به وجود خواهد آمد.


Ryse Son of Rome PC-CODEX

 |آپدیت شماره ۱ بازی Update 1-CODEX به پست اضافه شد|


peyman-pasha بازدید : 83 پنجشنبه 1393/07/17 نظرات (0)

 

درباره ی بخش داستانی این عنوان اطلاعات چندانی منتشر نشده است   اما می توانم کمی شما را با داستان بازی آشنا کنم . شخصیت اول که styx نام دارد قرار است به شهر Akenash سفر کند و بر خلاف چثه ی کوچکش  هدف بزرگی دارد و آن هم این است که بیشتر با خودش آشنا شود و  جنسیت و نوع خودش را بشناسد زیرا دیگر مانند او کمتر پیدا می شوند و تقریبا نسل او از بین رفته است . Akenash جایی است که تمام تاریکی ها از آن جا سرچشمه میگیرند و تمام موجودات خبیث در آن جا هستند به همین دلیل styx باید با استفاده از مهارت های خود به هدفش برسد . اخیرا شخصیت Styx مورد توجه خیلی ها قرار گرفته است و با این که Of Orcs and Men  چندان موفق نشد اما شخصیت خبیث styx ممکن است توجه خیلی ها را جلب کرده باشد علاوه بر این دیالوگ های او نیز بسیار تاثیر گذار هستند همچنین او عاشق دزدی است که این شخصیتش را کامل میکند و ممکن است این بازی را با عنوان  Thief مقایسه کنید آن موقع فرق یک بازی سوم شخص با اول شخص را درک خواهید کرد . استدیوی فرانسوی  Cyanide تمام تلاش خود را میکند که به این بازی  هویت خاص خودش را بدهد ، اما این را نمی توان انکار کرد که این عنوان از بازی Thief الهام گرفته شده است . شما شخصیت styx را در  محیط های خیلی بزرگ و متنوع  کنترل خواهید کرد به طوری که ممکن است احساس کنید این یک بازی open world است اما این طور نیست . عنوان styx راه های زیادی را برای نابودی دشمنان شما فراهم کرده است تا به هدف خود برسید ، می توانید حواس آن ها را منحرف کنید یا اینکه در بین آن ها  مخفی بشوید و در بین انجام این کارها جواهرات و اشیاء با ارزش را  بدزدید . محیط بازی به گونه طراحی شده که فضای زیادی برای انجام مخفی کاری وجود دارد ، در ها و راه های زیادی برای رسیدن به دشمن خود در بازی گذاشته شده است . شخصیت styx خیلی سریع و چالاک است ، اما بهتر است همیشه در حالت مخفی کاری بماند این کار باعث میشود که صدای پای او به گوش دشمنان نرسد اما اگر از دشمنان فاصله زیادی داشته باشد  این کار دیگر لازم نیست و می تواند به سرعت حرکت کند . بهترین روش برای مخفی کاری حرکت در سایه ها و تاریکی است اما برای اینکار باید مراقب نوع دشمن خود باشید.

 

Styx: Master of Shadows PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۴.۵ گیگابایت به پست اضافه شد|


peyman-pasha بازدید : 111 پنجشنبه 1393/07/17 نظرات (0)

نسخه جدید بازی فوق العاده محبوب و مملوء از جایزه Sleeping Dogs با نام Definitive Edition (نسخه قطعی) عرضه  شده است که در این نسخه، تمامی محتوای بازی دوباره بررسی شده، دوباره ساخته شده و مستر دوباره برای کنسول های نسل جدید (هشتم) شده است. تمامی ۲۴ DLC که در قبل برای این بازی ریلیز شده در این نسخه قرار دارد، و دو داستان اضافه بازی نیز با نام های Year of the Snake و Nightmare in North Point نیز در این نسخه گنجانده شده است. شاید بتوان گفت با این بهبودهایی که در مسائل تصویری و صوتی بازی صورت گرفته است، هیچ موقع هونگ کونگ را در یک بازی به این زیبایی ندیده اید!


peyman-pasha بازدید : 129 سه شنبه 1393/07/08 نظرات (0)

Gnumz Masters of Defense نام یک بازی فانتزی کامپیوتری در سبک مدیریتی و استراتژیک می باشد. در این بازی یک ماده معدنی با ارزش تر از طلا و محکم تر فولاد در غارهای دور افتاده ای کشف شده است که عده ای به دستور پادشاه سرزمین خود قصد دارند خود را به آنجا برسانند و این گنجینه گرانبها را برای پادشاه ببرند.حال شما باید با گذاشتن تله های مختلفی مانند تیغه های تیز و کشنده ، نیزه ، آتش ، سنگ باران کردن مهاجمان و … از نفوذ آنها به گنجینه جلوگیری کنید. با کشتن هر یک از ماهجمین به شما مقداری سکه پرداخت می شود که بوسیله سکه هایی که بدست می آورید می توانید تله های جدید خریداری کنید و کارگذاری کنید ، ضمنا این بازی رایانه ای دارای ۳۶۰ مرحله است که تا مدتهای طولانی شما را سرگرم خود خواهد کرد.


peyman-pasha بازدید : 95 دوشنبه 1393/07/07 نظرات (0)

 

بازی StarForge یک بازی اکشن می باشد که در آن شما باید برای زنده ماندن خود تلاش کنید! شکار کنید تا گشنه نمانید، به دنبال منابع بگردید، بسیاری از اشیاء را واکاوی کنید، دژبانی برای خود ایجاد کنید و با دشمنان برای زنده ماندن بجنگید! این کار را به صورت تنهایی و یا سایر دوستان خود در دنیایی مملوء از ماجراهای تو در تو انجام دهید. هیچ حد و مرزی در این بازی وجود ندارد و هربار که شما بازی را آغاز کنید، با یک فضای جدید و دشمنان جدید برای زنده ماندن مواجه خواهید شد. در این بازی سیارات، کوه ها، صحراها، غارها و بسیاری از مسائل طبیعی دیگر به صورت پویا وجود دارند که در سبک بازی شما تاثیر خواهند داشت.

peyman-pasha بازدید : 276 یکشنبه 1393/07/06 نظرات (0)

 

بالاخره بازی محبوب  Stronghold Crusader II  پس از تاخیر کوتاهی که داشت به بیرون منتشر شد . این نسخه بازیکنان را به صحراهای باستانی میانه ی شرقی می برد تا شاهد پیکارهایی بیشتر از نوع Real-Time بین خلیفه ها و شوالیه ها باشند. بازی دارای جلوه های بصری کاملا جدید ، واسط جنگ جدید(battle interface) و انجینی تقویت شده شامل افکت ها ، انیمیشن ها و فیزیک های سبک Real-Time خواهد بود. هوش مصنوعی نیز بهبود یافته همچنین شاهد نقشه هایی کاملا جدید ، کلاس یونیت ها ، تله ها و طراحی قلعه ها خواهیم بود که همگی سعی خواهد شد به بهترین نحو ممکن انجام بگیرند همچنین در قسمت آنلاین همانند گذشته امکان بازی همزمان تا ۸ نفر وجود دارد و بازیکنان می توانند در حالت های مختلف و شخصیت های دلخواه به نبردهم بروند. کنترل  قلعه های راحت تر شده و ساخت قلعه تا حد بی نهایت ادامه خواهد یافت. ورود شخصیت های جذاب کلاسیکی نیز از بخش های جدید این بازی محبوب خواهد بود. سرعت حرکات دشمنان سریع می باشد و شما در مدت زمان کوتاهی باید از محاصره توسط دشمن بگریزید. هم اکنون میتوانید این بازی زیبا را ازسایت دانلودها دریافت نمایید.

Stronghold Crusader II  – CODEX

Update: Stronghold Crusader II-3DM added!

 | آپدیت بازی + کرک ۳dm به پست اضافه شد|


fry_joon بازدید : 262 چهارشنبه 1393/07/02 نظرات (0)

دانلود مجموعه 45 بازی سوپر ماریو Super Mario Games Collection برای PC

بدون شک همگی شما با اسم بازی سوپر ماریو Super Mario (قارچ خور) آشنا هستید. همانطور که می دونید از این بازی زیبا ورژن های مختلفی وجود دارد که شاید شما آنها را تا به حال بازی نکرده باشید ، یا به دنبال آنها برای تجدید خاطره هستید.

سوپر ماریو بازی است که توسط شرکت ژاپنی نینتندو برای کنسول‌های NES ساخته شد. طبق کتاب گینس پس از گذشت بیش از 20 سال هنوز مقام پرفروش ترین بازی کامپیوتری جهان را در اختیار دارد. این بازی در ایران به ماریو قارچ خور معروف است.

ما برای شما مجموعه 45 بازی آن را جمع آوری کرده و با حجم پایینی برای دانلود در اختیارتون گذاشتیم که شما می توانید آن را به صورت رایگان از سایت جورواجور دریافت نمایید.

 

fry_joon بازدید : 130 چهارشنبه 1393/07/02 نظرات (0)

Boom Beach در سبک بازی های استراتژیکی محصول استودیوی بازی سازی Supercell خالق بازی معروف کلش آف کلینز (Clash of Clans) است . در این بازی شما تعدادی سرباز و قایق در اختیار دارید و با استفاده از مهمات و نیرو ها خود باید جزیره های دشمنان را تسخیر کنید و برده ها را آزاد کنید و منابع دشمن را به غارت ببرید. این بازی دارای دنیای بسیار بزرگ مملو از دشمنان و گنجینه های مختلف، بازی با هزاران کاربر در سراسر دنیا و تصرف منابع آنها، ساختمان ها، منابع و سرباز های متنوع و فراوان، گرافیک بسیار زیبا و دل نشین و … می باشد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۴.۰.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Boom Beach 16.43 بازی استراتژیک Boom Beach 16.43 – اندروید

اطلاعات سایت جورواجور

تعداد صفحات : 5

درباره ما
Profile Pic
(~_~)سایت جورواجور(+_+) سلام خدمت تمام کاربران عضو و میهمان امیدوارم راضی باشین از سایت بهترین سایت تفریحی ایرانی که میتونین همه چیز داخلش پیدا کنین. منتظر امکانات دیگه ما باشید به دلیل بروز بودن سایت از صفحات دیگر هم دیدن کنید با تشکر مدیریت سایت تفریحی جورواجور
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بیشتر دوست داری در چه زمینه ای فعالیت داشته باشیم؟
    درصد رضایت مندی شما از سایت؟
    از مسابقه جدید در وبسایت راضی هستی؟
    تبلیغات شما
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1055
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 283
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 64
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 147
  • بازدید ماه : 147
  • بازدید سال : 37,432
  • بازدید کلی : 622,840
  • تبلیغات شما

    وضعیت یاهو مدیر
    سریال درحال پخش

    برای دانلود روی تصویر کلیک کنید

    ***************

    سریال آخرین بازی

    قسمت 38 اضافه شد



    سریال گذر از رنج ها

    قسمت آخر اضافه شد


    سریال اولین انتخاب

    قسمت آخر اضافه شد



    سریال همه چیز آنجاست

    قسمت آخر اضافه شد