loading...
سایت تفریحی جورواجور
فروشگاه 5040
آخرین ارسال های انجمن
fry_joon بازدید : 801 پنجشنبه 1393/10/18 نظرات (0)

فیلترشکن psiphon3 یکی از بهترین و سریعترین فیلترشکن های موجود برای اندروید است که این فیلترشکن می تواند سایت های فیلتر مثل Facebook را باز کند. اگر اندروید گوشی شما بالای 4 باشد و یا گوشی شما روت شده باشد با این فیلترشکن می توانید برنامه هایی مثل WeChat، Google Play Store و... که فیلتر هستن و شما امکان استفاده از آنها را ندارید با این فیلترشکن می توانید از این برنامه ها هم بدونه هیچ مشکلی استفاده کنید.


 

peyman-pasha بازدید : 91 جمعه 1393/08/02 نظرات (0)

اگر شما هم به خواندن کتاب علاقه داشته و یا خواهان آشنایی با آنها هستید فقط کافیست با دریافت برنامه Manga Watcher به هزاران کتاب با موضوعات مختلف دسترسی پیدا کنید. با کمک برنامه Manga Watcher کتاب های دلخواه خود را روی گوشی همراه خود داشته باشید. این نرم افزار قابلیت انتشار مطالب در فیس بوک و توییتر را دارد و از زبان های مختلفی پشتیبانی میکند و کاملا لمسی می باشد.لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.


peyman-pasha بازدید : 96 چهارشنبه 1393/07/30 نظرات (0)

Music Maker Jam یک نرم افزار ساخت موسیقی قدرتمند، رایگان و جدید از کمپانی MAGIX می باشد. با این نرم افزار به آسانی می توانید با موسیقی ها بازی کنید مثلا می توانید آهنگ های خود را با موسیقی های دیگر ترکیب نمایید بدون اینکه وقت زیادی را سپری نمایید. از صفحه استارت برنامه یک سبک موسیقی را انتخاب نمایید و با ابزارها و امکاناتی که برنامه در اختیار شما قرار می دهد اقدام به ساخت و یا ترکیب موسیقی بپردازید. ترکیب های فوق را می توانید از میان هزاران نوع مختلف انتخاب کنید. با استفاده از کلید های تنظیم سرعت و اعمال جلوه های صوتی سرد می توانید آهنگ ساخته شده را با منابع جدید دیگر ترکیب کنید و یک پروژه جدید را آغاز نمایید.این نرم افزار شامل چهار سبک موسیقی هیپ هاپ، Dance، جاز الکتریک و راک با بیش از ۱۰۰۰ حلقه حرفه ای برای شروع کار شما می باشد.لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.


peyman-pasha بازدید : 118 سه شنبه 1393/07/29 نظرات (0)

Banded Icon Pack از بیش از ۸۳۰ آیکان شیک و زیبا پشتیبانی نموده که می توانید آن ها را در صفحه نمایش دیوایس اندرویدی خود قرار دهید . لازم به ذکر است که این مجموعه به صورت کامل با لانچرهای Apex ، Action ، ADW ، Nova و Go سازگاری دارد .لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این پک به اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر نیاز دارید.


peyman-pasha بازدید : 89 شنبه 1393/07/19 نظرات (0)

والپیپر Live Jellyfish با ارائه فرم های زیبا، رنگ های جذاب، حرکت های جالب و کلی امکانات دیگر صحنه های آرامش بخشی را در تلفن همراه یا تبلت اندرویدی شما به وجود می آورد. این لایو والپیپر تصاویری زیبا از پری دریایی موجودی فوق العاده شگفت انگیز و جذاب ارائه می دهد با نصب و استفاده از والپیپر همیشه تعدادی پری دریایی بسیار زیبا در گوشی خود خواهید داشت که حرکات و نحوه ی چرخش آن ها به شما آرامش خواهید بخشید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این لایو والپیپر به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.


peyman-pasha بازدید : 86 پنجشنبه 1393/07/17 نظرات (0)

GoneMAD Music Player یکی دیگر از بهترین و قدرتمندترین اپلیکیشن های پخش موسیقی برای دیوایس های اندرویدی می باشد .این نرم افزار بسیار قوی بوده و کارایی خاص خود را دارد. تجربه خوبی را در آهنگ گوش کردن با این نرم افزار داشته باشید. به علاوه ، این پلیر دارای پوسته های مختلفی است که شما می توانید به سلیقه خود آن ها را گزینش کرده و بر روی نرم افزار قرار دهید تا نرم افزار را زیباتر از همیشه و مطابق با سلیقه ی خود جلوه دهید .لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.


peyman-pasha بازدید : 83 چهارشنبه 1393/07/16 نظرات (0)

به دلیل نصب نرم افزارها و بازی های مختلف بر روی گوشی یا تبلت اندرویدی به مرور زمان حافظه رم گوشی دچار اختلال یا کاهش سرعت می شود، Master Cleaner یک پاک کننده یا همان تمیزکننده است که معمولا با نام Cleaner شناخته می شوند. این نرم افزار فایل های بیهوده و فایل های Cache را به سرعت پاکسازی میکند و با حذف فایل های اضافه و Temp و خالی کردن رم می تواند سرعت پردازش گوشی را افزایش دهد. همچنین نرم افزار می تواند امنیت و حریم خصوصی شما را حفظ کند زیرا می توانید به آسانی و بدون بازگشت فایل ها، آن ها را حذف کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.


peyman-pasha بازدید : 82 سه شنبه 1393/07/15 نظرات (0)

با استفاده از این نرم افزار ، می توانید از قیمت ارز در بازار ، ارز مرجع ، سکه و طلا به صورت لحظه ای مطلع شوید و مظنه بازار دستتان بیاید. مثقال دارای ۴ بخش مجزا هست که با کشیدن روی صفحه ، از راست به چپ یا از چپ به راست به بخش های مختلف دسترسی پیدا کنید. همچنین با استفاده از ویجت طراحی شده از طریق هوم اسکرین می توانید قیمت های مطرح در بازار (دلار ، یورو ، پوند ، درهم ، تمام سکه جدید ، تمام سکه قدیم ، نیم سکه ، اونس جهانی ، طلای ۱۶ عیار ، ۱۷ عیار ، ۱۸ عیار و ۲۴ عیار) را مشاهده کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.


peyman-pasha بازدید : 81 شنبه 1393/07/12 نظرات (0)

Poweramp Music Player یکی از بهترین و کامل ترین نرم افزارهای پخش صوت برای سیستم عامل اندروید می باشد .این برنامه امکانات فوق العاده ای را در زمینه پخش موزیک در اختیار قرار می دهد که از جمله آن ها می توان به امکان gapless ، قابلیت تنظیم اکولایزر ، پشتیبانی از فرمت های رایج صوتی و crossfade اشاره نمود . با این نرم افزار قادر خواهید بود آهنگ های خود را در محیطی زیبا پخش کنید و از داشتن یک پلیر قدرتمند لذت ببرید .لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.


peyman-pasha بازدید : 106 شنبه 1393/07/12 نظرات (0)

۱Tap Cleaner نرم افزاری پرطرفدار و قدرتمند در زمینه ی پاکسازی کش مرورگرها و تاریخچه ی جستجو برای بهینه سازی گوشی های اندرویدی می باشد . ۱Tap Cleaner می تواند کش ها، اطلاعات تماس، متون اضافه، حافظه برنامه برای آزادسازی فضای تلفن و … را با آسانی انجام دهد. برنامه با استفاده از موتور جستجو قدرتمند خود به صورت خودکار کش ها را پیدا می کند و می توانید فقط با یک کلیک آن ها را از بین ببرید و سرعت گوشی خود را تا حد قابل توجهی افزایش دهد. پشتیبانی از زبان عربی و رفع مشکلات نسخه های قبل از ویژگی های این نسخه می باشد.لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.


اطلاعات سایت جورواجور

تعداد صفحات : 6

درباره ما
Profile Pic
(~_~)سایت جورواجور(+_+) سلام خدمت تمام کاربران عضو و میهمان امیدوارم راضی باشین از سایت بهترین سایت تفریحی ایرانی که میتونین همه چیز داخلش پیدا کنین. منتظر امکانات دیگه ما باشید به دلیل بروز بودن سایت از صفحات دیگر هم دیدن کنید با تشکر مدیریت سایت تفریحی جورواجور
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بیشتر دوست داری در چه زمینه ای فعالیت داشته باشیم؟
    درصد رضایت مندی شما از سایت؟
    از مسابقه جدید در وبسایت راضی هستی؟
    تبلیغات شما
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1055
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 283
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 65
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 148
  • بازدید ماه : 148
  • بازدید سال : 37,433
  • بازدید کلی : 622,841
  • تبلیغات شما

    وضعیت یاهو مدیر
    سریال درحال پخش

    برای دانلود روی تصویر کلیک کنید

    ***************

    سریال آخرین بازی

    قسمت 38 اضافه شد



    سریال گذر از رنج ها

    قسمت آخر اضافه شد


    سریال اولین انتخاب

    قسمت آخر اضافه شد



    سریال همه چیز آنجاست

    قسمت آخر اضافه شد